Traži. Rezerviraj. Putuj. Vaš odmor u Hrvatskoj kreće sada | *galileo.hr
hrvatski english italiano deutsch francais ce�tina magyar slovenski rom�ne�te polski

Kako rezervirati?

Proces rezervacije smještaja i ostalih usluga na www.galileo.hr web stranicama iznimno je jednostavan i kratak. U nastavku teksta pročitajte kratka uputstva o koracima samog procesa. Za dodatna informacije i pomoć u svakom trenutku možete kontakirati naš korisnički servis.

Proces rezervacije

Ukoliko ste koristeći www.galileo.hr web stranice pronašli smještaj koji želite rezervirati, klkinite na ikonu „Provjeri rapoloživost“, kako bi započeli s prvim korakom procesa rezervacije, a to je provjera raspoživosti traženog smještaja.

Registracija

Ukoliko niste prijavljeni kao Galileo putnik, potrebno je obaviti kratak postupak registracije i to na način da uneste Vašu e-mail adresu i lozinku po vlastitom izboru. Navedena registracija je potrebna da bi evidentirali Vaše kontakt informacije, te kako bismo mogli ostavariti komunikaciju vezanu uz Vaše putovanje. Više o prednostima registriranih korisnika pročitajte ovdje. Napominjemo da Galileo zahtjeva od putnika samo minimalne podatke potrebne za realizaciju rezervacije, te ni u kom trenutku ne arhivira podatke o plaćanju (kreditne kartice i sl.). Više o zaštiti privatnosti pročitajte u našoj Pravnoj napomeni.

Postavke rezervacije

Po uspješnoj prijavi, sustav će Vas automatski preusmjeriti na rezervacijsku sekciju, gdje ćete biti zatraženi da definirate postavke Vaše rezervacije (datum, trajanje, broj osoba, dodatne usluge), te će Vam sukladno navedenom biti prikazana točna kalkulacija rezervacije.

Provjera raspoloživosti

Obratite pažnju na ikonu u donjem dijelu rezervacijskog ekrana. Ukoliko ona glasi „Rezerviraj“, navedeni smještaj ima ažurirano stanje zauzetosti, te ste u mogućnosti odmah izvršiti potvrdu rezervacije, bez provjere raspoloživosti. Ukolika ikona glasi „Provjeri rasploživost“, potrebno je obaviti provjeru raspoloživosti prije same potvrde rezervacije.

1) Rezervacija s provjerom raspoloživosti

U slijedećem koraku, potrebno je da unesete podatke o nositelju rezervacije. Molimo da vodite računa da unesene informacije budu ispravne, jer će se iste koristiti za izdavanje putnog dokumenta (vouchera) po potvrdi rezervacije. Ukoliko ste usješno savladali ovaj korak, zaprimiti ćemo Vaš upit, te ga obraditi u što kraćem roku. Maksimalni rok obrade provjere raspoloživosti je 24 sata, dok je u praksi taj rok često 2-4 sata. Stanje Vašeg upita možete u svakom trenutku provjeriti u sekciji Moje rezervacije, ali napominjemo da ćete obavjest o rezultatu obrade upita također dobiti na Vašu kontakt e-mail adresu.

Ukoliko je traženi smještaj raspoloživ, možete nastaviti sa procesom potvrde rezervacije, i to na način da iz sekcije Moje rezervacije, slijedite link „Rezerviraj“. Vremenski rok za koji smo Vam u mogućnosti garantirati raspoloživost smještaja (12-24 sata), biti će jasno vidljiv u sekciji Moje rezervacije, te na obavjesti koju zaprimite putem e-maila.

Slijedeći i završni korak je definiranje plaćanja rezervacije, te vršenje plaćanja sukladno odabranoj dinamici i tipu plaćanja. Više informacija o mogućnostima plaćanja možete pročitati ovdje.

2) Rezervacija bez provjere raspoloživosti

U slijedećem koraku, potrebno je da unesete informacije o nositelju rezervacije. Molimo da vodite računa da unesene informacije budu ispravne, jer će se iste koristiti za izdavanje putnog dokumenta (vouchera) po potvrdi rezervacije. Slijedeći i završni korak je definiranje načina plaćanja rezervacije, te izvršenje plaćanja sukladno odabranoj dinamici i tipu plaćanja. Više informacija o mogućnostima plaćanja možete pročitati ovdje.

Potvrda o uplati

Po uspješno obavljenoj uplati, ažurirati ćemo status Vašeg upita u sekciji Moje rezervacije, te Vam također poslati obavijest o zaprimljenoj uplati.

Ukoliko se radi o uplati cjelokupnog iznosa rezervacije, na Vašu email adresu (u roku od 24 sata) poslati ćemo putne dokumente (voucher) i račun za uplaćene usluge.

* Ukoliko klijent odabere plaćanje akontacije u visini od 50% (a ostatak od 50% direktno pružatelju usluge), putne dokumente šaljemo po uplati akontacije. Navedeni tip plaćanja je moguć samo kod objekata privatnog smještaja

Putni dokumenti

Putni dokument koji zaprimite za uplaćene usluge ste dužni dati pružatelju usluge po dolasku u rezervirani smještaj. Putni dokumenti će sadržavati slijedeće podatke
- Ime, adresu i kontakt telefon pružatelja usluge
- Detaljne infomacije o nositelju rezervacije
- Specifikaciju rezervacije (uplaćene usluge, datum i trajanje rezervacije, te broj osoba)
- Informaciju o satu početka/kraja korištenja usluge (check-in / check-out)

KORISNIČKI CENTAR

Hrvatska
+385 21 54 22 33
info@galileo.hr



Ponedjeljak - Petak 08-22 | Subota 08-12

N/AN/AN/A
Galileo putnička agencija d.o.o., Zvonimirova 14/IV, 21000 Split, Hrvatska, OIB: 58565616320, ID HR-AB-21-060187792 | Uvjeti korištenja