Traži. Rezerviraj. Putuj. Vaš odmor u Hrvatskoj kreće sada | *galileo.hr
hrvatski english italiano deutsch francais ce�tina magyar slovenski rom�ne�te polski

FAQ (Često postavljana pitanja)

1. Kako izvršiti rezervaciju?
2. Koje su mogućnosti plaćanja?
3. Kako dobiti detaljnije informacije o ponudi dodatnih uslugama u pojedinoj smještajnoj jedinici?
4. Gdje pronaći pravilnik o uvjetima pružanja usluge smještaja?
5. Gdje mogu saznati više o Galileu?
6. Kome se mogu obratiti ukoliko se pojavi problem prilikom dolaska u rezerviranu jedinicu?
7. Zašto je tečaj promijenjen prilikom naplate rezervirane usluge?
8. Koliko iznosi trošak bankovne transakcije prilikom naplate rezervirane usluge?
9. Kako i gdje se sve može rezervirati ponuda iz Galileo kataloga?
10. Kako mogu provjeriti raspoloživost željene usluge?
11. Kada se vrši naplata izabrane usluge?
12. Što je boravišna pristojba i koliko ona iznosi?

1. Kako izvršiti rezervaciju?

Pročitajte naše upute kako rezervirati u 3 koraka.

2. Koje su mogućnosti plaćanja?

Doznajte više o uvjetima i mogućnostima plaćanja ovdje.

3. Kako dobiti detaljnije informacije o ponudi dodatnih uslugama u pojedinoj smještajnoj jedinici?

U smještajnim jedinicama mogu se nuditi usluge uz nadoplatu, na upit, uz dogovor na licu mjesta, dok neke usluge mogu biti i besplatne. Detaljne informacije možete pronaći u samom opisu smještajne jedinice. U cjeniku dodatnih usluga mogu se vidjeti usluge uz nadoplatu koje se mogu zatražiti već prilikom rezervacije smještaja.

4. Gdje pronaći pravilnik o uvjetima pružanja usluge smještaja?

Više o uvjetima pružanja usluga smještaja pročitajte ovdje

5. Gdje mogu saznati više o Galileu?

Nešto više o nama možete pročitati ovdje.

6. Kome se mogu obratiti ukoliko se pojavi problem prilikom dolaska u rezerviranu jedinicu?

Ukoliko ste naišli na bilo kakav problem prilikom dolaska ili za vrijeme korištenja rezervirane usluge, molimo da o tome obavijestite službu za korisnike na telefon +385 21 542 233, kako bi problem pokušali riješiti putem telefona. Ukoliko problem nije moguće riješiti na taj način, do Vas će doći zastupnik Galilea. Vremenski rok dolaska našeg zastupnika ovisi isključivo o Vašoj lokaciji, pa Vas molimo za strpljenje.

7. Zašto je tečaj promijenjen prilikom naplate rezervirane usluge?

Ukoliko se plaća putem kreditne kartice, Galileo svoje goste tereti iznosom u kunama prema prodajnom tečaju PBZ. Kartičar dalje tereti Vašu banku prema tečaju svoje banke na dan kad se rezervacija šalje na naplatu.

8. Koliko iznosi trošak bankovne transakcije prilikom naplate rezervirane usluge?

Galileo i uplatitelj dijele troškove bankovne transakcije i to na način da Galileo preuzima troškove svoje banke, dok uplatitelj preuzima troškove svoje banke. Visina troška bankovne transakcije nije fiksna vrijednost i ona varira ovisno o vašoj banci. Ukoliko Vaša banka ima sklopljen ugovor sa našom službenom bankom (PBZ) troškovi će biti minimalni. U slučaju da se naplata mora obavljati preko treće banke, tada su troškovi veći. Napominjemo da Galileo neće prihvatiti bankovnu transakciju čiji trošak premašuje 2% od ukupne vrijednosti transakcije.

9. Kako i gdje se sve može rezervirati ponuda iz Galileo kataloga?

Ponuda iz Galileo kataloga se trenutačno može rezervirati samo online na stranicama galileo.hr, te u našoj poslovnici.

10. Kako mogu provjeriti raspoloživost željene usluge?

Raspoloživost željene usluge možete doznati tako da nam pošaljete upit. Više o tome pročitajte ovdje

11. Kada se vrši naplata izabrane usluge?

Ovisno o vremenu do početnog datuma rezervacije, plaćanje rezerviranih usluga se može vršiti u dva dijela. Prva uplata odnosi se na akontaciju i potrebno ju je uplatiti odmah po potvrdi rezervacije, dok se ostatak iznosa uplaćuje sukladno uvjetima plaćanja. Akontaciju je potrebno uplatiti kako bi se ona mogla proslijediti pružatelju usluge u svrhu potvrde rezervacije. Više o uvjetima i mogućnostima plaćanja.

12. Što je boravišna pristojba i koliko ona iznosi?

Gost je dužan platiti boravišnu pristojbu prema važećem Zakonu o boravišnoj pristojbi. Boravišna pristojba je propisana Zakonom o boravišnoj pristojbi i iznosi od 4,00 do 8,00 kn po osobi na dan za odrasle osobe. Osobe od 12. do 18. rođendana imaju popust od 50% na taj iznos. Djeca do 12. rođendana ne plaćaju boravišnu pristojbu. Konačan iznos boravišne pristojbe ovisi o odredištu i terminu boravka gosta.

KORISNIČKI CENTAR

Hrvatska
+385 21 54 22 33
info@galileo.hr



Ponedjeljak - Petak 08-22 | Subota 08-12

N/AN/AN/A
Galileo putnička agencija d.o.o., Zvonimirova 14/IV, 21000 Split, Hrvatska, OIB: 58565616320, ID HR-AB-21-060187792 | Uvjeti korištenja