Traži. Rezerviraj. Putuj. Vaš odmor u Hrvatskoj kreće sada | *galileo.hr
hrvatski english italiano deutsch francais ce�tina magyar slovenski rom�ne�te polski

Suradnja sa iznajmljivačima

Zahvaljujemo na interesu kojeg ste iskazali da Vaš objekt postane dio Galileo ponude!

Ukoliko ste iznajmljivač privatnog smještaja, te nudite apartmane, sobe ili kuće, ili ste vlasnik pansiona ili hotela u Hrvatskoj, pozivamo Vas da postanete dio Galileo sustava. Nudimo Vam profesionalnu suradnju u sklopu koje vršimo obradu i prezentaciju Vaših smještajnih kapaciteta, te uključivanje u Galileo rezervacijski sustav u kojem vodimo brigu o svim pristiglim upitima.

Galileo

Tko smo mi?

Galileo je putnička agencija sa sjedištem u Splitu, osnovana 2002. godine. Poslovanje agencije je uglavnom receptivnog karaktera, a temelji se na kvalitetnoj prezentaciji ponude i profesionalnoj usluzi. Našu ponudu čini preko 350 hotela, 3500 jedinica privatnog smještaja, 150 vila, te velik broj krstarenja i rent-a-car usluga na području cijele Hrvatske.

Na koji način prezentiramo smještaj?

Ponudu karakterizira besplatna prezentacija putem web-kataloga koji je dostupan na nekoliko svjetskih jezika tijekom cijele godine našim individualnim gostima i partnerima iz cijelog svijeta. Sve troškove prikupljanja i obrade podataka, njihovog prijevoda, fotografiranje objekta, oglašavanja i marketinških aktivnosti snosi Galileo. Stručnim i individualnim pristupom uz visoke standarde kontrole kvalitete usluge i proizvoda ostvarili smo povjerenje i što je najvažnije zadovoljstvo naših klijenata. Vaše smještajne jedinice ulaze u Galileo ponudu, te ih kroz broje kanale prodaje plasiramo na sva značajna svjetska tržišta.

Podrška iznajmljivačima

Suradnja sa Galileom uključuje kvalitetnu podršku iznajmljivačima. Naši agenti su Vam na raspolaganju za sva pitanja vezana uz unaprijeđenje suradnje, te nam se slobodno možete obratiti putem e-maila , telefona ili telefaksa.

Online portal za iznajmljivače

Za provjeru stanja rezervacija Vaših smještajnih jedinica i njihovih opisa, te kontrolu obračuna rezervacija, na raspolaganju Vam je 24 sata dnevno Galileov on-line portal za iznajmljivače, popularnog imena Galileo Extranet. Jednostavnim logiranjem s podacima koje Vam dostavimo imate kompletni pregled nad informacijama o Vašim smještajnim kapacitetima.

Vaš smještaj

Koji su minimalni uvjeti za ulazak u Galileo ponudu?

Smještaj mora biti kategoriziran, te iznajmljivač mora imati valjanu dokumentaciju za iznajmljivanje. Osim što smještajne jedinice moraju biti uredne, na samom objektu se ne smiju izvoditi građevinski radovi, a poželjno je da se ni na susjednim objektima ne izvode građevinski radovi.

Koji je prvi korak za ostvarivanje suradnje?

Nakon što se obrade osnovni podaci o Vašim smještajnim jedinicama koje ste naveli u pristupnici za suradnju, agent će Vas kontaktirati (telefonski i e-mailom) kako bi se prikupile sve relevantne informacije potrebne za obradu objekta. Ukoliko Vaš objekt ispunjava uvjete za ulazak u web-katalog, agent će Vam objasniti detaljan način suradnje, te sa Vama ugovoriti uvjete koji omogućuju kvalitetnu suradnju na obostrano zadovoljstvo.

Komplentiranjem ovog koraka, svi se podaci proslijeđuju agentu koji izlazi na teren, vrši se pregled i fotografiranje objekta, te finalizira proces prikupljanja podataka.

Koje su moje obaveze prilikom dolaska agenta na teren?

Osim što je prezentacija putem web-kataloga www.galileo.hr za Vas potpuno besplatna, također smo osigurali i besplatan obilazak, te fotografiranje Vašeg objekta od strane Galileo agenta.

Dugogodišnja praksa je pokazala da objekti obrađeni od strane naših terenskih agenata, imaju kvalitetniju prezentaciju, te samim time ostvaruju veći broj rezervacija.

Da bi navedeni proces bio profesionalno odrađen, potrebno je da Vi kao osoba ovlaštena za iznajmljivanje pripremite smještajne kapacitete, kako bi oni u što boljem svijetlu bili prezentirani Vašim budućim gostima.

Suradnja

Koji su troškovi suradnje s Galileom?

Ulazak u Galileo rezervacijski sustav i prezentaciju Vaših smještajnih jedinica putem web-kataloga je u potpunosti besplatan. Sve troškove prikupljanja i obrade podataka, njihovog prijevoda, fotografiranje objekta, oglašavanja i marketinških aktivnosti, troškove provizije prema trećim stranama, troškove obrade rezervacija i bankovne troškove prilikom uplata klijenata snosi isključivo Galileo.

Kako Galileo formira cijene?

Kako bi ostvarili kvalitetnu i dugoročnu suradnju, pri dogovaranju uvjeta naglasak stavljamo na konkuretnosti cijena i uvjeta suradnje.

Galileo se naplaćuje od naknade koja predstavlja razliku između dogovorene i prodajne cijene. Kako navedenu naknadno možemo ostvariti samo kod potvrđenih rezervacija, jako nam je bitno da krajnja cijena predstavlja realan omjer cijene i kvalitete.

Krajnja cijena Vaših smještajnih kapaciteta je objavljena putem Galileo web-kataloga, te je na takav način lako dostupna kako Vama tako i budućim gostima.

Koji su načini plaćanja?

Načine plaćanja bira isključivo gost. Za svaku rezervaciju Galileo isplaćuje akontaciju, i to najkasnije 14 dana nakon potvrde rezervacije, na kunski žiro račun osobe ovlaštene za iznajmljivanje. Ostatak iznosa se isplaćuje 7 dana do dolaska gosta ili gotovinski na licu mjesta ukoliko je gost odabrao takav način plaćanja.

Koliko traje ugovor sklopljen s Galileom?

Ugovor se potpisuje na neodređeno vrijeme, a moguće ga je raskinuti isključivo pismenim putem uz poštivanje do tada ugovorenih obveza. Ne postoji ograničenje minimalnog trajanja ugovora.

Na koji način prijavljujem zauzetosti?

Suradnja s agencijom Galileo ne iziskuje troškove, već odgovornost i malo vremena kojeg trebate izdvojiti da bi nam ustupili potrebne informacije. Kao član Galileo rezervacijskog sustava dužni ste nam redovito javljati zauzete termine svojih smještajnih jedinica u trenutku njihovog nastanka.

Svakako preporučamo da navedeno napravite unosom zauzetih termina putem Galileo Extranet-a, ili to možete uraditi putem e-maila ili telefaksa.

Da li me Galileo ograničava u dovođenju starih gostiju i suradnji s drugim agencijama?

Ne, Galileo naglasak stavlja na fleksibilnu suradnju u kojoj slobodno možete računati i na svoje stare goste, te na rezervacije od drugih agencija, ali uz uvjet da nam sve zauzete termine javite redovito kada i nastanu.

Rezervacije

Kako zaprimam rezervacije od Galilea?

Za svaku rezervaciju potvrđenu od strane Galilea, zaprimiti ćete pisanu obavijest od strane naših agenata i to putem e-maila ili telefaksa.

Kompletan pregled postojećih rezervacija od strane Galilea Vam je dostupan putem Galileo Extranet-a, te uz redovito javljanje zauzetosti u svakom trenutku možete vidjeti točno stanje Vaših slobodnih kapaciteta.

Mogu li odbiti rezervaciju?

Ukoliko je rezervacija već potvrđena i u skladu sa dogovorenim uvjetima suradnje, rezervaciju ne možete odbiti.

Može li gost otkazati rezervaciju?

Ukoliko je otkaz došao od strane gosta, iznajmljivač zadržava pravo naplate otkaznih troškova definiranih sukladno uvjetima o suradnji.

Napominjemo da u slučaju otkaza rezervacije gdje gost plaća dio iznosa prilikom dolaska u smještaj, maksimalan iznos kojeg iznajmljivač može zadržati odgovara iznosu akontacije.

Boravak gosta

Kada će gost doći u smještajne jedinice?

Gostima je na putnim dokumentima naznačeno vrijeme najranijeg i najkasnijeg dolaska, kojeg ste definirali prilikom sklapanja ugovora. Ukoliko zbog prometnih gužvi i drugih nepredviđenih okolnosti dođe do kašnjenja, gostima su priloženi kontakt brojevi agencije i iznajmljivača kako bi na vrijeme obavijestili o svom kasnijem dolazku. Ukoliko gost ne dođe nakon najkasnijeg vremena prijave u smještajne jedinice, molimo Vas da nas o tome obavijestite.

O čemu trebam voditi računa prilikom dolaska gosta?

Smještajne jednice moraju biti čiste i uredne, te u skladu sa objavom Vaših smještajnih kapaciteta. Prilkom dolaska gosta svakako ga zamolite da Vam predoči potvrdu o rezervaciji/voucher kao dokaz uplaćenih usluga.

Voucher sadrži sve potrebne podatke; ime nositelja rezervacije, broj osoba, šifru i tip smještajne jedinice, sve osnovne i dodatne usluge uplaćene od strane gosta, te eventualan iznos koji Vam gost mora uplatiti direktno po dolasku. Šifra rezervacije na voucheru mora biti isti kao šifra rezervacije koju ste zaprimili na pismenoj potvrdi rezervacije.

Ukoliko gost prilikom dolaska odbije pokazati voucher molimo da nas o tome obavijestite prije ulaska gosta u Vaše smještajne kapacitete.

O čemu trebam voditi računa prilikom odlaska gosta?

Gost napušta smještajnu jedinicu do vremena odlaska, također definiranog prilikom sklapanja ugovora. Vrijeme odlaska će uz to biti i jasno navedeno na voucheru kojeg ste preuzeli od gosta prilikom njegovog dolaska.

Prije nego što Vam gost na odlasku preda ključeve, zajedno s njim pregledajte smještajnu jedinicu kako bi utvrdili da je gost ostavlja čistom i neoštećenom.

Što ukoliko je gost prouzrokovao štetu?

U slučaju da je gost prouzrokovao štetu za vrijeme svog boravka, napominjemo da je isključivo gost odgovoran za saniranje nastale štete. Štetu morate regulirati direktno s gostom.

Reklamacije

Nažalost, ponekad se može dogoditi da gostu nije pružen smještaj sukladno rezervaciji. U takvim slučajevima gost ima pravo na reklamaciju. Ukoliko dođe do takve situacije, molimo da pronađete brzo i kvalitetno riješenje, te da nas svakako obavijestite kako o samoj reklamaciji, tako i o tijeku riješavanja reklamacije.

Pomoć prilikom komunikacije s gostom

Ukoliko Vam je potrebna pomoć pri komunikaciji s gostom , naši agenti Vam stoje na raspolaganju.

Pristupnica

Ne dopustite da Vam promaknu rezervacije, prijavite se već danas kako bi što prije otvorili vrata novim gostima.

Želimo Vam uspješnu suradnju!

   
Ime i prezime (*)
Email adresa (*)
Kontakt adresa (*)
Kontakt telefon
Kontakt mobitel
Web stranice smještaja za iznajmljivanje
   
Adresa smještajnih jedinica za iznajmljivanje (*)
Broj smještajnih jedinica (tip soba)
Broj smještajnih jedinica (tip apartman)
Napomena
   
  * - obvezno
 
 

KORISNIČKI CENTAR

Hrvatska
+385 21 54 22 33
info@galileo.hr



Ponedjeljak - Petak 08-22 | Subota 08-12

N/AN/AN/A
Galileo putnička agencija d.o.o., Zvonimirova 14/IV, 21000 Split, Hrvatska, OIB: 58565616320, ID HR-AB-21-060187792 | Uvjeti korištenja